VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY
pre zákazku podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákon v znení neskorších predpisov
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Základná umelecká škola
Sídlo: Ul. SNP 293/31, 916 01 Stará Turá
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslava Lacová
e-mail: riaditelzusst @gmail.com
Tel. č.: 0905 524 957
2. Predmet zákazky: Správa nahrávacieho štúdia v ZUŠ Stará Turá, Ul. SNP 293/31
3. Typ zmluvy: Rámcová zmluva na kúpu služieb.
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV kód): Umelecké služby – 92312000-1
5. Opis predmetu zákazky: Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť správu nahrávacieho štúdia V ZUŠ Stará Turá, Ul. SNP 293/31 a to nasledovne:
- zabezpečovať funkčnosť nahrávacieho štúdia
- realizovať nahrávky pre školu
- vykonávať údržbu a opravu inventáru a ozvučovacej techniky
6. Predpokladaná hodnota zákazky:
100,- EUR bez DPH
7. Miesto a termín: ZUŠ Stará Turá, Ul. SNP 293/31, 916 01 Stará Turá v termíne od 25.1.2016 – 31.12.2016
8. Rozsah predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
9. Rozdelenie predmetu zákazky:
Rozdelenie predmetu zákazky na časti sa nepovoľuje.
10. Možnosť predloženia variantných riešení:
Neumožňuje sa.
11. Trvanie zmluvy: Od 25.1.2016 – 31.12.2016
12.Podmienky účasti uchádzačov: Osobné postavenie preukáže predložením dokladov uvedených v ! 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a to: § 26 osd. 2 písm. e):
Doklad o oprávnení podnikať alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, živnostenské oprávnenie – živnostenský list alebo koncesná listina alebo výpis zo živnostenského registra, výpis z obchodného registra.
Uchádzač predloží ponuku e-mailom na e-mailovú adresu: riaditelzusst @gmail.com
13. Lehota predkladania ponúk je stanovená do: 21.1.2016
14. Obsah ponuky:
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady:
15. Kritériá na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena bez DPH
Maximálny počet bodov pre hodnotenie ponuky je 100.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky.
16. Navrhnutý spôsob vzniku záväzku: Rámcová zmluva
17. Otváranie ponúk: Dátum 22.1.2016
Miesto a dátum odoslania výzvy: Stará Turá, https://www.zusstaratura.sk/, 13.1.2016
VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY
pre zákazku podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákon v znení neskorších predpisov
1.Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Základná umelecká škola
Sídlo: Ul. SNP 293/31, 916 01 Stará Turá
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslava Lacová
e-mail: riaditelzusst @gmail.com
Tel. č.: 0905 524 957
2. Predmet zákazky: Správa nahrávacieho štúdia v ZUŠ Stará Turá, Ul. SNP 293/31
3. Typ zmluvy: Rámcová zmluva na kúpu služieb.
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV kód): Umelecké služby – 92312000-1
5.Opis predmetu zákazky: Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť správu nahrávacieho štúdia V ZUŠ Stará Turá, Ul. SNP 293/31 a to nasledovne:
- zabezpečovať funkčnosť nahrávacieho štúdia
- realizovať nahrávky pre školu
- vykonávať údržbu a opravu inventáru a ozvučovacej techniky
- zabezpečiť ozvučovanie akcií usporiadaných školou
6. Predpokladaná hodnota zákazky:
150,- EUR bez DPH
7. Miesto a termín: ZUŠ Stará Turá, Ul. SNP 293/31, 916 01 Stará Turá v termíne od 3.6.2015 – 31.12.2015
8. Rozsah predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
9. Rozdelenie predmetu zákazky:
Rozdelenie predmetu zákazky na časti sa nepovoľuje.
10. Možnosť predloženia variantných riešení:
Neumožňuje sa.
11. Trvanie zmluvy: Od 3.6.2015 – 31.12.2015
Podmienky účasti uchádzačov: Osobné postavenie preukáže predložením dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a to: § 26 osd. 2 písm. e):
Doklad o oprávnení podnikať alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, živnostenské oprávnenie – živnostenský list alebo koncesná listina alebo výpis zo živnostenského registra, výpis z obchodného registra.
VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY
pre zákazku podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákon v znení neskorších predpisov
1. Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Základná umelecká škola
Sídlo: Ul. SNP 293/31, 916 01 Stará Turá
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslava Lacová
e-mail: riaditelzusst @gmail.com
Tel. č.: 0905 524 957
2. Predmet zákazky: Správa nahrávacieho štúdia v ZUŠ Stará Turá, Ul. SNP 293/31
3. Typ zmluvy: Rámcová zmluva na kúpu služieb.
4. Spoločný slovník obstarávania (CPV kód): Umelecké služby – 92312000-1
5. Opis predmetu zákazky: Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť správu nahrávacieho štúdia V ZUŠ Stará Turá, Ul. SNP 293/31 a to nasledovne:
- zabezpečovať chod nahrávacieho štúdia
- realizovať hudobné podklady pre hudobný, tanečný, a literárno - dramatický odbor
- vykonávať údržbu a opravu inventáru a ozvučovacej techniky
6. Predpokladaná hodnota zákazky:
120,- EUR bez DPH
7. Miesto a termín: ZUŠ Stará Turá, Ul. SNP 293/31, 916 01 Stará Turá v termíne od 1.2.2017 – 31.12.2017
8. Rozsah predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
9. Rozdelenie predmetu zákazky:
Rozdelenie predmetu zákazky na časti sa nepovoľuje.
10. Možnosť predloženia variantných riešení:
Neumožňuje sa.
11. Trvanie zmluvy: Od 1.2.2017 – 31.12.2017
12. Podmienky účasti uchádzačov: Osobné postavenie preukáže predložením dokladov uvedených v § 26 ods. 2 písm. e) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákon v znení neskorších predpisov a to:
Doklad o oprávnení podnikať alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, živnostenské oprávnenie – živnostenský list alebo koncesná listina alebo výpis zo živnostenského registra, výpis z obchodného registra.
Uchádzač predloží ponuku e-mailom na e-mailovú adresu: riaditelzusst @gmail.com
13. Lehota predkladania ponúk je stanovená do: 24.1.2017
14. Obsah ponuky:
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady:
- vyplnenú a osobou oprávnenou konať za uchádzača cenovú ponuku
- doklad o oprávnení podnikať nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky
15. Kritériá na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena bez DPH
P.č. |
Názov kritéria |
Váhovosť |
Kritérium č.1 |
Cena za poskytnutie služby v EUR bez DPH |
100 |
Maximálny počet bodov pre hodnotenie ponuky je 100.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky.
16. Navrhnutý spôsob vzniku záväzku: Rámcová zmluva
17. Otváranie ponúk: Dátum 25.1.2017
Miesto a dátum odoslania výzvy: Stará Turá, https://www.zusstaratura.sk/, 10.1.2017